A Napier Podcast: Intervju med Martin Larsen - Conferize

Share, analyze, and explore game data with enthusiasts
Post Reply
rabia963

A Napier Podcast: Intervju med Martin Larsen - Conferize

Post by rabia963 »

I denne podcast-episoden intervjuer vi Martin Larsen, administrerende direktør i Conferize, en eventbasert markedsføringsteknologiplattform.

Martin deler hva som førte til at han begynte i Conferize, og gir litt innsikt i hvorfor Danmark er et hotspot for oppstart av markedsføringsteknologi.

Han deler også tips og råd om hvordan B2B-markedsførere kan vise avkastningen fra arrangementene sine, hvorfor det er viktig å fokusere på resultatet som arrangør, og om kjøp telefonnummerliste hybride arrangementer vil være nøkkeltilnærmingen for fremtiden.

Markedsføring av B2B-teknologi på Apple Podcaster
Markedsføring av B2B-teknologi på Spotify
Markedsføring av B2B-teknologi på napierb2b.com
Utskrift: Intervju med Martin Larsen – Konferere
Mike: Takk for at du lyttet til markedsføring av b2b-teknologi, podcasten fra Napier, hvor du kan finne ut hva som virkelig fungerer innen b2b-markedsføring i dag. Velkommen til den siste episoden av markedsføring av b2b-teknologi, podcasten fra Napier. I dag får jeg selskap av Martin Larson. Martin er administrerende direktør i Conferize Velkommen til podcasten, Martin.

Image

Martin: Tusen takk godt å være her.

Mike: Flott. Jeg mener, kanskje først av alt, jeg vet ikke om folk er kjent med selskapet. Kan du bare forklare hva Conferize gjør?

Martin: Ja, jeg kan gjøre det. Så Conferize er et tingbasert markedsføringsteknologiselskap, vi leverer en begivenhetsteknologi, hovedsakelig for å ta vare på alle aspektene fra invitasjon til planlegging gjennom kommunikasjon, i utgangspunktet ta vare på for en arrangør for alle aspektene ved SMD-ledelse. Så det er det vi gjør. Og vi er ganske stolte av den delen.

Mike: Kult. Og jeg mener, det første å si er at, du vet, du nevnte at det er et dansk selskap, Danmark virker som om det er litt av et hot spot, spesielt for oppstart av markedsføringsteknologi. Og hvorfor er det det? Hvorfor gjør Danmark det? Godt?

Martin: Vel, det er virkelig et godt spørsmål jeg ser ikke bare innen markedsføringsteknologi, men også innen finansteknologi, fintech, helseteknologi, osv. Jeg tror det har skjedd en endring i kulturen, og vi har også hatt noen endringer i utdanningssystem de siste 10 til 15 årene. Og, og vi er på toppen av alt dette virkelig velsignet med, av det faktum at vi har ganske mange av de store teknologiselskapene som har sine utviklingssentre i Danmark, det muliggjør virkelig mye kommunikasjon, kunnskapsdeling og bare entusiasme i å bare skape et flott miljø der du prøver å, du vet, kreditere en forskjell med, du vet, mindre deler av teknologien. Så det er det, ja, det er virkelig en levende scene. Jeg tror det startet på mange måter med FinTech og virkelig beveget seg inn i mange nye bransjeområder.
Post Reply